lørdag 24. januar 2009

Winter Wonderland



Det var litt av et syn som møtte oss en kveld her tidligere i uken, da det hadde snødd noe så innmari... Vi kom hjem litt sent på kvelden, og måtte bare prøve å måke oss en vei til og fra inngangsdøren, det var så mye snø!



Men jammen er det koselig også, og det gir en helt spesiell stemning, når snøen er så fin og hvit :) Så jeg måtte knipse et par bilder rundt uteboden og hagen, litt vanskelig å fange stemningen på bilde, men litt vises det vel...



Anne Katt våger så vidt å sette potene uti snøen her, men hun holder seg for det meste inne nå, frøkna er ikke så glad i våte poter må vite... ;) Dessverre lå ikke snøen slik lenge, da det begynte å regne rett etterpå, men nå har det begynt å snø igjen, og det snør og det snør... Så i dag har vi bare gjort det mest nødvendige, full fart ut og handle inn til helga, en kjapp tur innom baker'n, og så rett hjem og kose seg med en god lunsj og kaffe... Har fått vasket og ryddet litt også, så nå er det bare å mure seg inne resten av helga ;)



Ps det er ikke rødvin i glasset altså! Synes det kunne se slik ut, men det er bare juice, hihi... Vel er jeg glad i et glass vin, men ikke nødvendigvis på formiddagen da ;)



Så herfra ønskes det god helg til dere alle, får håpe vi ikke snør helt inne her i løpet av helgedagene... :)

Earlier this week it was snowing and snowing non stop for two days. I tried to capture the winter wonderland on camera late one evening. Our cat Anne Katt barely leaves the house these days, as she doesn't care much for wet paws... ;)

19 kommentarer:

Frøken Lykkelig sa...

Å for noen flotte bilder!! Jo jeg ser stemningen.. helt klart:-)
Det er utrolig flott med masse hvit snø altså.
Ha en flott helg:-)

Verandasol sa...

For noen utrolig stemningsfulle bilder! Koselig så lenge det holder seg sånn :) Ha en fortsatt fin helg!

Marianne sa...

Vi vil også ha!!! Ikke bare sørpe
:(
Det ser så koselig ut hos dere, og med snø blir det så fin stemning. Lydene blir virkelig pakket inn i vatt : )
Kos dere med snøen og ta måkingen som trim!
Klems fra Marianne

liven sa...

Det er jo utrolig vakkert når det er slik da!!
Men her hos oss varer aldri slikt lenge før det er blitt regn igjen og klink is!!
Så jeg synest egentlig dette tar seg best ut på bilder:o)

Ønsker deg en fortsatt fin helg Synnøve:o)

Sologbolig sa...

Så vakkert og ja du har formidla stemningen heilt flott. Vi hadde også snø en dag i forrige uke, vakkert og kvitt, men neste dag regna det bort. Nå er det begynt å snø igjen. Ønsker deg ei riktig god helg !

Magdalena sa...

nydelige bilder , sunnøve....
stor klem og fin kveld....!
magny

Crinoline sa...

Stemningsfulle bilder fra et nydelig vinterlandskap. Hos oss kan vi dessverre bare by på søle og slaps. Ønsker deg en god helg.

My home is my Castle sa...

Helt nydelige bilder...
Og joda, jeg kjenner stemningen ;) Her har det og snødd i nesten hele dag, men den er så våt at den ikke legger seg. Bare slapse :(

Kos deg videre og ha en fin kveld
Klem,Kari

Marias skriblerier sa...

Synes du hadde fått frem stemningen på bildene jeg.. men da var kanskje enda finere i virkeligheten? Du, så festlig med en katt som heter Anne Katt! Jeg lo godt da jeg leste det :)

Haust sa...

Utruleg koselege bilete! Nesten så eg fekk julestemning! :)

Fortsatt god helg!

Josefine sa...

Hei...så vakre bilder..ren eventyr stemning:) Heldige dere som har skikkelig vinter! Klem

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ for noen vakre stemningsfulle bilder. Dette hadde jeg fått julestemning av. vet at den har vært alstå=)=)

Disse bildene må jeg nyte en gang til=)

Nyt hlegn Klem Kerstin

Julies sa...

Kjempekoselige vinterbilder. Det ER jo fint med vinter, særlig på bilder...

Synnøve. sa...

Så flotte bilder.
Det var ett fint lys på dem. Julebilder kan man godt si.
Skjönner Anne Katt godt eg. Liker ikke heller og bli våt på beina.

Nå håper eg at dere ikke har snödd inne da.
Her er det litt snökaos og. Det blåser og snör, så huset rister.
Da er det kos å väre inne.

Ha ein flott söndag nå dag.
Klems Synne.

Brocante sa...

Vakker som bare det, men er det behagelig? NEI! Så fint det lille huset utenfor var!

Josefine sa...

Hei..puffen er kjøpt hos Kremmerhuset:) Ønsker dere en flott søndag...klem

Ninas Drops sa...

Takk for koselige vinterbilder..ser selv slike bilder overalt når jeg tar meg en titt ut nå..fantastisk fint...ingen spor, bare myke dyner av snø snø snø..
Ha en fin søndag.
Hilsen Drops

Reginas Cottage sa...

Hi Synnove
What a dream!i like your pictures of snow.Here is the snow gone and today
we have wonderful sunshine.
I wish you a wonderful week!
Hugs,Regina

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Jammen herre min hatt så MYE snø!!!
Ikke my spring-feeling eller vårløk i sikte hos deg nei, hi hi.

Stakkars pusekatt, nei snø er ikke noe for fine Aristocats , fniis.

Håper snøen ikke laver så mye mer ned da, nok er nok.
Nå er det natta, mett og god etter et deilig sausenebbmåltid, hihi.
Go`klem

Related Posts with Thumbnails