Viser innlegg med etiketten konkurranse. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten konkurranse. Vis alle innlegg

lørdag 21. april 2012

COLOUR ADDICT

For en hyggelig overraskelse å oppdage at jeg er i finalen i Colour Addict-finalen inne hos NIB! Jeg deltar med bilde fra rommet til Peder, av denne søte kommoden fra 50-tallet som jeg har malt :)


Dette sa juryen:

Cathrine Storesund: Jeg liker friskheten. Leken er en flott detalj, spesielt artig med kuleramma i primærfargene gul, blå og rød.

Merethe Kvia: Bruken av fargene på denne kommoden er veldig bra. Faktisk veldig trendy. Kulerammen og bien gjør en hel del her.

Halvor Bakke: Det er noe lekent og godt over den gule 50 talls-kommoden!

Dagny Thurmann-Hoelseth: Dette er spennende! Her ser vi en av de største kommende trender på maling, nemlig gradering av farger. Det kan bli brukt på mange forskjellige måter, på kjøkkenskap, i trapper, som kunst på lerreter osv. Mulighetene er mange, både når det gjelder flater og farger.

Jeg blir kjempeglad for hver stemme jeg får, så om du vil stemme på meg kan du gjøre det her :)  Og her kan du se det opprinnelige innlegget om rommet til Peder.

God helg til deg som titter innom her! :))


torsdag 20. oktober 2011

Vinnerne av glasspanelovnene...

...ved hjelp av random.org har vi trukket to heldige jenter, og vinnerne av stilige Calor glasspanelovner ble:
Vinner av Calor Glass 600W, veil pris: kr 1099,- ble: Gro Bertelsen!
 

Og vinner av Calor Glass 1000W, veil pris: kr 1399,- ble: HildeM - Lykkelig med liten!

GRATULERER så masse til dere, og ikke minst TUSEN TAKK til Novaplan som ville lodde ut disse flotte glasspanelovnene...! Her kan du lese mer om dem, om du kunne tenkt deg en selv :)

Fortsatt god torsdagskveld!

onsdag 19. oktober 2011

Et barn er et lite menneske


Jeg er med på Øyeblikks fotokonkurranse "Et barn er et lite menneske", med dette bildet av vår lille, store Peder. Dette tok jeg i sommer, og syntes det kunne passe godt til temaet på konkurransen :) Skal du delta?
"Et barn er et lite menneske" er tittelen på den andre fotokonkurransen Øyeblikk arrangerer. For oss er barn nydelige vesner som bærer en annen forståelse og er dedikerte på en måte enn vi voksne er. Vi skulle kanskje alle hatt bedre kontakt med vår barnlighet, vår naivitet og vår evne til å fortape oss i øyeblikket. Nå har du anledning til å forevige et slikt øyeblikk. Kanskje kan det inspirere deg til å lete frem igjen barnet i deg? Kanskje ser du øyeblikket fra siden, ovenfra, eller på avstand. - Noen ganger er et møte med barneblikket alt du trenger...


torsdag 13. oktober 2011

Nei nå altså!

Nå står ikke verden til påske...! Rommet og tapeten til lille Peder er i tapetutfordring-finalen på NIB...!! Jeg kan nesten ikke tro det, dette må feires, hæla i taket og tenna i tapeten, hihi!

Her er det juryen sa:  

"Halvor: Det er deilig med de grønne dyrene, dette er både rent og lekent!

Cathrine: Dyrene i Afrika i knallgrønt. Deilig å se at noen våger å begynne å bruke de sterke klare fargene igjen. Retro tenker jeg her, men så moderne like vel. Jeg blir oppriktig glad når jeg ser slike eksempler som dette, klare farger som oser av selvtillit - det liker vi."



Jeg er i meget godt selskap der, ta en titt inn her på NIB om du vil se de fantastisk flotte finalistene! Jeg blir selvfølgelig kjempeglad om du vil gi meg en stemme :))) Uansett masse inspirasjon å hente der!

( J I P P I ! ! ! )

søndag 9. oktober 2011

VINN GLASSPANELOVN!

Jeg har vel aldri sagt ja til å lodde ut premier fra andre her på bloggen, men denne gangen kunne jeg ikke si nei :) Jeg skal få lodde ut TO STK Calor Glasspanelovner, til to heldige blogglesere! Det er jo så gøy å kunne få gi noe tilbake til leserne mine...! :) Og slik en flott premie, her er det bare å hive seg på folkens!
Her er litt info om ovnene:

Novaplan AS lanserer i høst en ny glasspanelovn-serie, Calor Glass, en stilfull serie panelovner med rene og slanke linjer. Ovnene selges eksklusivt gjennom Coop. I samarbeid med Novaplan får jeg lodde ut 1 stk 600W og 1 stk 1000W.

Calor Glass 600W. Farge: hvit. Veiledende pris: kr 1099,- inkl mva
Calor Glass 1000W. Farge: hvit. Veiledende pris: kr 1399,- inkl mva


Som dere ser av prisene kan man nå faktisk velge å kjøpe tradisjonelle panelovner eller panelovner med glassfront, da de koster det samme.

Disse panelovnene er så stilige, kunne gjerne tenkt meg en selv, synd jeg ikke kan være med på min egen giveaway, hehe...  Her kan dere lese litt mer om disse flotte ovnene.



Vi gjør det enkelt:

1) Vil du ha ett lodd, legger du igjen en kommentar her (med mailadr om du ikke har blogg)

2) Vil du ha to lodd, kommenterer du, og linker til dette blogginnlegget fra din egen blogg (lager et innlegg, og/eller legger denne knappen i sidebaren på bloggen din) ELLER, deler på Facebook om du ikke har egen blogg.

Vinnerne trekkes 20. oktober, masse lykke til til dere som vil være med på denne giveawayen!! 

NB! KONKURRANSEN ER AVSLUTTET!







søndag 6. februar 2011

Et lite tips...

...til oppbevaring, og jeg henger meg på NIB's februar-utfordring! Mange flotte bidrag der, bl.a. til vaskerom og garderober, masse smarte tips å plukke opp der :) Dette er mer et småtteri-tips, men man trenger jo oppbevaring til slikt også!


Disse står på Peders rom, og er rett og slett tomme hermetikkbokser som jeg har limt fint papir rundt. Disse to har i sitt tidligere liv vært bokser med hermetiske tomater, men etter grundig rengjøring og litt lim, fungerer de nå kjempefint som oppbevaring til blyanter og pensler. Man kan jo bruke dem til annet småtteri også, og så klart variere stilen etter hva slags papir man velger :)


Jeg har alltid masse fint papir liggende, jeg pleier bl.a. å hamstre på Papirgalleriet på Norway Designs i Oslo, favoritten ;) Så jeg prøver alltid å finne på ting jeg kan gjøre med det flotte papiret, og disse søte syntes jeg passet så fint til denne bruken på Peders rom :)

(Kulerammen er fra IKEA, bokstavene fra Panduro, og den lille Hoptimisten (som forresten står for en av premiene i utfordringen!) var en gave fra Peders mormor på ferie i Danmark i fjor :)

God søndag!

torsdag 11. november 2010

VINN EN JULEGRIS!

Ja, enten man liker det eller ei, nærmer nå julen seg med stormskritt! Men må jo ha litt moro oppi det hele også, så tradisjonen tro, tar vi en liten jule-giveaway hos Lille Maison! Premien er denne kjempesøte julegrisen i lin :)



Så på giveawayen følger vi som vanlig "lodd-prinsippet";

1) Legg igjen en kommentar på dette innlegget, og du får ett lodd
2) Du legger igjen kommentar, og følger også bloggen, og du har to lodd
3) Du legger igjen kommentar, følger bloggen og følger oss på Facebook, og du har tre lodd
4) Om du i tillegg inviterer vennene dine på Facebook til å følge oss, får du vinnersjanse der også!

(skriv i kommentaren din hvor mange lodd du tar)



Så flere vinnermuligheter her, om du har lyst på en sjarmerende julegris i stua :) Trekningen tas lørdag 13. november kl 20.

Link til Lille Maisons Facebook-side her!

Lykke til dere som vil være med!!

fredag 4. juni 2010

Kanskje blir han...



...Lano-ungen 2010?? Det hadde vært noe...! :) Om du kunne tenke deg å gi Peder en stemme i konkurransen om å bli Lano-ungen 2010, kan du stemme her:

www.lano.no/bidrag/peder-akershus

Det er fra den ene konkurransen til den andre her, hehe... Takk for fine kommentarer om stillebenet mitt, det var mange flotte bidrag på NIB, så dette blir spennende!

Endelig er det fredag, god helg alle sammen!!

onsdag 2. juni 2010

I all enkelhet...



...mitt bidrag til NIButfordring juni; Stilleben.

tirsdag 1. juni 2010

Vinnerne av jubileumstrekningen!



Da er jubileumstrekningen vår foretatt, som vanlig ble den gjort med kyndig hånd av Monsieur Maison :) Vi fulgte som sagt lodd-prinsippet, og det ble da gjort som en lodd-trekning, med alle "loddene" i en stor bolle.

Og de heldige vinnerne ble da... (trommevirvel)



Maliva med bloggen Malivas Verden, vinner av premie nr 1, en vakker mugge og kjøkkenhåndkle fra Chic Antique :)



Og så vant Egat (anonym) premie nr 2, seks glass og en nydelig rund pute fra Lisbeth Dahl.

Gratulerer så masse til dere begge!! Send meg en mail på post@lillemaison.no med adressen deres, så skal vi få sendt avgårde premiene så fort som råd er :)


Så hadde vi også en Facebook-følger som var så heldig å vinne en premie, Silje ble den heldige som får velge seg ut en nydelig teboks fra Harney & Sons!

Tusen takk alle som ville være med og feire 2-årsdagen til Lille Maison, og takk for gratulasjoner og koselige kommentarer, vi setter stor pris på hver eneste en... :)

Ha en fortsatt fin tirsdagskveld!

mandag 31. mai 2010

Bli med på vår feiring og giveaway!



Minner om vårt lille jubileum og giveaway, som trekkes i morgen, 1. juni kl 20! Se innlegget under, og legg igjen en kommentar der om du vil være med i trekningen og feire sammen med oss :)

lørdag 29. mai 2010

Jubileum og stor giveaway hos Lille Maison!



Hipp hurra for Lille Maison, som feirer to år i dag!! I dag er det akkurat to år siden nettbutikken åpnet "dørene", og det må så klart feires på behørig vis :D

Vi vil gjerne sette pris på dere som følger oss, både butikken og bloggen, og vil derfor ha en giveaway der alle kan være med, både anonyme, følgere og gode bloggevenner :) Lille Maison har nylig fått seg en egen Facebook-side også, og vi vil ha en egen liten premie til de som følger oss der.

Så på giveawayen denne gangen følger vi "lodd-prinsippet";

1) Legg igjen en kommentar på dette innlegget, og du får ett lodd
2) Du legger igjen kommentar, og følger også bloggen, og du har to lodd
3) Du legger igjen kommentar, følger bloggen og legger en link på din egen blogg til konkurransen, og du har tre lodd.

(skriv det i kommentaren din, at du følger/har lagt deg til som følger og/eller har lagt link til konkurransen)

Så flere vinnermuligheter her folkens! Så til de flotte premiene våre:



Premie nr 1: Nydelig hvit kanne med rosemønster & kremfarvet kjøkkenhåndkle med blondekant, fra Chic Antique

Premie nr 2: 6 stk glass med prikker H: 11,5 cm & nydelig mintfarvet rund pute med sølvtråder i stoffet, fra Lisbeth Dahl



Så har vi som nevnt en egen liten premie som blir trukket ut blant de som følger oss på Facebook! En valgfri teboks fra Harney & Sons eksklusive teer, som vi nylig har fått inn i nettbutikken. Utvalget kan ses under Tid for te. Om du vil være med i denne trekningen, følger du oss på Facebook, og legger igjen en kommentar på veggen på Lille Maisons side på Facebook :)

Håper dere vil være med og feire med oss, trekningen blir foretatt 1. juni, altså på tirsdag.

LYKKE TIL ALLE SOM VIL VÆRE MED!!

fredag 6. november 2009

Trekning julekonkurranse!



Da er trekningen av julekonkurransen foretatt! Den ble som vanlig utført av Monsieur Maisons kyndige hender, og den heldige vinneren av putetrekket ble Jeanette! Jeg tror ikke hun har noen blogg selv, men om du sender meg adressen din på post@lillemaison.no så er putretrekket snart på vei til deg :) Gratulerer!



Og tusen takk til alle dere andre som ville være med på trekningen også :) Ha en herlig helg alle sammen!

onsdag 4. november 2009

Julekonkurranse!



Nå har vi åpnet julekategorien i nettbutikken Lille Maison, så da tenkte jeg det kunne være på sin plass å ha en liten "julekonkurranse" her :) Premien er dette flotte putetrekket i rødt og hvitt, med brodert monogram på. Alt du trenger å gjøre er å legge igjen en kommentar under dette innlegget, og om du legger en link til konkurransen på din egen blogg, får du et ekstra lodd :) Vinneren blir trukket førstkommende fredag kl 18.

Lykke til alle som vil være med!

onsdag 11. mars 2009

Og vinneren er...!



... BLÅ! Hehe, det var ingen tvil om hvilken farge som var mest populær her inne, det var blå :) Så da er den i hvert fall garantert å bli trykt opp, sammen med grønn og lilla på en delt 2. plass, fulgt av turkis, og deretter rosa, som fikk en knepen 5. plass foran rød... Så det er mulig jeg trykker opp noen i rødt også, vi får se. Håper å ha dem på plass innen et par uker :)




Men, så hadde vi jo da en liten trekning her, Monsieur Maison og jeg! Han stiller trofast opp som trekk-ansvarlig, som vanlig :) Jeg bestemte meg for å trekke to vinnere denne gangen, siden jeg fikk så god respons, og hjelp fra dere til å velge farger...



Og vinnerne ble: Fru Jensen's, og - B, gratulerer til dere!! Send meg en mail på post@lillemaison.no med navn og adresse, og hvilken farge plakat dere ønsker, så får dere den tilsendt så fort de er trykt opp :)

Tusen takk igjen for hjelpen, og for at dere var med og stemte :)

mandag 9. mars 2009

Keep Calm part II - avstemning og konkurranse!



Jeg har bestemt meg for å foreløpig trykke opp fem forskjellige farger av Keep Calm and Carry On-plakaten, ref innlegget under her :) Men, jeg trenger litt hjelp fra dere! Så jeg har lagt ut en uhøytidelig avstemning her, for å se hvilke farger som sannsynligvis er mest populære. Så heng med og stem på din favorittfarge!








I tillegg, så drar jeg i gang en liten konkurranse, om du stemmer og legger igjen en kommentar med navnet ditt her, så er du med i trekningen om en plakat i en av fargene som blir trykt opp :) Fortell gjerne andre om avstemningen også, trenger så mange stemmer som mulig!

Avstemningen varer til onsdag kl 20, så stem i vei!! :)
Related Posts with Thumbnails