søndag 6. februar 2011

Et lite tips...

...til oppbevaring, og jeg henger meg på NIB's februar-utfordring! Mange flotte bidrag der, bl.a. til vaskerom og garderober, masse smarte tips å plukke opp der :) Dette er mer et småtteri-tips, men man trenger jo oppbevaring til slikt også!


Disse står på Peders rom, og er rett og slett tomme hermetikkbokser som jeg har limt fint papir rundt. Disse to har i sitt tidligere liv vært bokser med hermetiske tomater, men etter grundig rengjøring og litt lim, fungerer de nå kjempefint som oppbevaring til blyanter og pensler. Man kan jo bruke dem til annet småtteri også, og så klart variere stilen etter hva slags papir man velger :)


Jeg har alltid masse fint papir liggende, jeg pleier bl.a. å hamstre på Papirgalleriet på Norway Designs i Oslo, favoritten ;) Så jeg prøver alltid å finne på ting jeg kan gjøre med det flotte papiret, og disse søte syntes jeg passet så fint til denne bruken på Peders rom :)

(Kulerammen er fra IKEA, bokstavene fra Panduro, og den lille Hoptimisten (som forresten står for en av premiene i utfordringen!) var en gave fra Peders mormor på ferie i Danmark i fjor :)

God søndag!

8 kommentarer:

salige lavendel sa...

Disse likte jeg godt!! Er en flittig bruker av hermetikkbokser jeg også, både som vaser og blomsterpotter og oppbevaring av f.eks bestikk.

by Siv sa...

Så flinkis du er!!!
Utrolig spennende at dere skal flytte da :) Sikkert litt skummeltspennende!
Men veeeeldig kjekt med besteforeldre i nærheten når en får barn :)
Ha en strålende flott søndagskveld
*Siv*

Livy sa...

Tusen takk for supert tips!! Kjempestilig!

Ønsker deg en fin mandag! Klem fra Livy

Mitt hvite hus sa...

Så fin oppbevaring da... Skulle gjerne hatt en slik jeg og , pennene ligge ralle andre steder enn der de skal..

Nå gleder jeg meg til pakke i posten jeg =))

klemmer

SsSsS sa...

Lekkert - og fargerikt! Nydelige smådetaljer <3 Lykke til i utfordringen :)

Haust sa...

Kjempesøte boksar! :)

Ha ei god veke...

sandra sa...

Dette ble en av mine favoritter her inne :) Likte godt de papirene på boksene! Bildet var herlig å se på!

Ljusa Rum sa...

Tack för tipset! Och vilka fina bilder! Kram/Veronica i Sverige

Related Posts with Thumbnails