Viser innlegg med etiketten utfordring. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten utfordring. Vis alle innlegg

lørdag 21. april 2012

COLOUR ADDICT

For en hyggelig overraskelse å oppdage at jeg er i finalen i Colour Addict-finalen inne hos NIB! Jeg deltar med bilde fra rommet til Peder, av denne søte kommoden fra 50-tallet som jeg har malt :)


Dette sa juryen:

Cathrine Storesund: Jeg liker friskheten. Leken er en flott detalj, spesielt artig med kuleramma i primærfargene gul, blå og rød.

Merethe Kvia: Bruken av fargene på denne kommoden er veldig bra. Faktisk veldig trendy. Kulerammen og bien gjør en hel del her.

Halvor Bakke: Det er noe lekent og godt over den gule 50 talls-kommoden!

Dagny Thurmann-Hoelseth: Dette er spennende! Her ser vi en av de største kommende trender på maling, nemlig gradering av farger. Det kan bli brukt på mange forskjellige måter, på kjøkkenskap, i trapper, som kunst på lerreter osv. Mulighetene er mange, både når det gjelder flater og farger.

Jeg blir kjempeglad for hver stemme jeg får, så om du vil stemme på meg kan du gjøre det her :)  Og her kan du se det opprinnelige innlegget om rommet til Peder.

God helg til deg som titter innom her! :))


torsdag 13. oktober 2011

Nei nå altså!

Nå står ikke verden til påske...! Rommet og tapeten til lille Peder er i tapetutfordring-finalen på NIB...!! Jeg kan nesten ikke tro det, dette må feires, hæla i taket og tenna i tapeten, hihi!

Her er det juryen sa:  

"Halvor: Det er deilig med de grønne dyrene, dette er både rent og lekent!

Cathrine: Dyrene i Afrika i knallgrønt. Deilig å se at noen våger å begynne å bruke de sterke klare fargene igjen. Retro tenker jeg her, men så moderne like vel. Jeg blir oppriktig glad når jeg ser slike eksempler som dette, klare farger som oser av selvtillit - det liker vi."



Jeg er i meget godt selskap der, ta en titt inn her på NIB om du vil se de fantastisk flotte finalistene! Jeg blir selvfølgelig kjempeglad om du vil gi meg en stemme :))) Uansett masse inspirasjon å hente der!

( J I P P I ! ! ! )

lørdag 6. september 2008

Grønt er jo bare skjønt...


Grønn tapet fra Sanderson

Hei alle sammen! Beklager om det blir litt færre innlegg her de kommende par ukene, jeg er i gang med nok en overtidsperiode, og med nettbutikken i tillegg blir dagene mine ganske tettpakket...! For ikke å snakke om at det ikke er dagslys til å ta bilder i når jeg kommer hjem fra jobb, hihi ;) Men, jeg fikk her om dagen en utfordring fra Frk. Fryd, som går ut på å vise detaljbilder av en spesiell farge fra mitt hjem. Det var en morsom utfordring synes jeg!


Grønne liftgardiner, og grønt i bilder og puter

Håper du kan tilgi meg Maria, at jeg må jukse litt, og bruke bilder jeg har tatt før, pga ovennevnte mangel på tid og lys :) Men, da måtte jeg finne ut hva slags farge jeg skulle velge ut... Det utmerket seg ganske snart en farge, som går igjen i hvert fall i stuen her. Grønt! En ganske dus og svak variant av grønt for det meste, men endog grønt. Så her viser jeg i dag min lille grønne kavalkade :)


Hjemmelaget grønn pute


En grønn ramme med bilde av min kjære morfar :)


Mormors gamle stoler, med grønt i stoffet :)

Da vil jeg videre utfordre disse tre: Lykke & Lykkeliten, Livet er herlig og Litt av mitt.

Utfordringen lyder som følger:

De tre personer skal vise detaljer fra deres hjem, i en farve. Det behøver bestemt ikke være sort, kan være så mange andre farver. Men det skal være en, og kun en farve.

Fortsatt god helg til alle som er innom her!! (Og ikke minst; tusen takk for koselige kommentarer dere legger igjen, jeg blir jo så glad for hver eneste en...! :)

tirsdag 27. mai 2008

Utfordring og giveaway-trekning!

Hei alle sammen! Wow, tusen takk for kjempepositiv respons på Lille Maison...! Dere er bare så snille, mer enn jeg kunne drømt om :D Koselig å få slik tilbakemelding på noe man har jobbet hardt for å få til... Takker og bukker til dere alle søte damer ;)

Så er det tilbake til "hverdagen" her på bloggen, og da har jeg blitt utfordret x 2! Først av Kjerstin på Min hvite verden:

Kunsten å kose seg! Hun hadde et kjempefint innlegg om blåbærtur med barna og hundene. Jeg koser meg egentlig ganske ofte, så jeg innså da at det ikke er mye som skal til for at jeg koser meg :) Men blåbærturen hennes fikk tankene mine over på bær, som gjorde at jeg da kom på en liten "kosestund" for et par år siden. Jeg var hjemme på nordvestlandet på sommerferie, og skulle hjelpe mormor å plukke rips i hagen hennes. Så sto jeg der da, og plukket og plukket, så begynte det å duskregne. Dere vet, slik lett herlig sommerduskregn. Og da ble jeg plutselig så glad, og tenkte; "Dette er virkelig toppen av lykke, å stå i hagen til mormor og plukke rips i duskregnet". Og etterpå satt vi ved kjøkkenbordet og spiste nyplukket rips med vaniljesaus. Nam! Da koste jeg meg virkelig :)



Utfordring nr 2 kom fra Garden Angel, og lyder som følger;

"Pick up the nearest book. Open on page 123. Find the fifth sentence. Post the next three sentences. Tag five people, and acknowledge who tagged you."

Den som lå nærmest her jeg sitter er Monsieur Maisons bok "The tipping point - how little things can make a big difference", og der står det: "I'd noticed that some segments on Sesame Street elicited a lot of interaction from kids, where the segments asked for it", says Daniel Anderson, who worked with Nickelodeon in designing Blue's Clues.

Tror det er ganske mange som har fått disse allerede, så da sender jeg dem bare ut til de som føler seg kallet til å ta dem :)



SÅ, til premietrekningen! Jeg fikk jo hele 39 kommentarer på det forrige innlegget, så her ble det en del lapper! Anne Katt spurte så pent om hun ikke kunne få trekke, men det ble ikke noe av siden hun heller ville spise lappene. Så hun ble forvist til å snuse på peonene i bakgrunnen ;) Monsieur Maison måtte stå for den rettferdige trekningen, og sørget for at alt gikk rett for seg :) Og vinneren som får en liten overraskelse i posten er.... (trommehvirvel)



Lisbeth på Lisbeth sin lille verden! Så da vil du snart motta en liten pakke i posten :)



Da forlater jeg dere for denne gang med et bilde av Anne Katt som ligger og furter for at hun ikke fikk foreta trekningen, hihi... ;) Ha en fortsatt strålende kveld alle sammen!
Related Posts with Thumbnails