mandag 18. februar 2008

Deilig å være norsk...

...i Køben! Her kommer nok et lite reiseinnlegg, vi har hatt noen fine dager i København denne helgen :) Vi bodde på Carlton Hotel Guldsmeden, et trivelig lite hotell på Vesterbro. Rommene er innredet i fransk kolonistil, som dere ser på bildene her.


Bilde: www.hotelguldsmeden.dk

Vi har kost oss med god mat og drikke, og bittelitt shopping så klart... ;) Må bare beundre menn som er så tålmodige når vi damer bare mååå gå innom det antikvariatet, eller den klesbutikken, eller bare en kjapp tur innom den Lisbeth Dahl-butikken der...! Oi oi oi, trodde nesten jeg skulle få hjertestans da jeg gikk inn der...! (Og det gjorde sikkert min kjære også, men kanskje av helt andre grunner, hehe...)



Ha en flott uke alle sammen!

5 kommentarer:

Brocante sa...

Vi snakket akkurat om at vi kanskje skulle ta en week end i CPH. Tror vi setter tanken ut i livet.... masse lopper i den byen....

Marianne sa...

Høres kult ut med litt tid i Køben, når du i tillegg har en tålmodig kjæreste ligger vel alt til rette. Jeg har faktisk en ganske medgjørlig type også. Men tid da...
God uke til deg også!
Marianne

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Ha ha joda det med hjertestans kjenner jeg igjen, skal til Danmark til sommeren så tenker det blir endel shopping...ha en skjønn uke
Klem

Garden Angel sa...

Hei Synnøve!
Så herlig da:)Godt at dere har kosa dere og hatt en fin tur!
Man trenger litt avslapping og kos iblandt:)Ha en fortsatt fin uke da!
Klem fra meg:)

Hilsen fra landet sa...

Så herlig med litt reising! Har blitt lite av det her i gården de senere årene. Så jeg følger desto bedre med på andre sine reiseskildringer!
Men du: Den desserten til høyre: Har du lagt ut oppskriften noe sted her inne? For det er slik som har soft kjerne ikke sant?! Har lett slik etter å finne oppskrift på denne, så om du har blir jeg kjempeglad ;-)

Related Posts with Thumbnails