mandag 20. desember 2010

Pakkelappetips

Her er et litt lurt tips jeg så i et blad her forleden, og som kanskje kan være greit nå i disse pakkeinnjulegaver-tider :) Og det skader jo ikke at det er dekorativt også, samt at jeg fikk enda en ting å bruke mine kjære norgesglass til!


Jeg har bare puttet pakkelapper og noe hyssing jeg ofte bruker til innpakking og andre ting, i et norgesglass, og pyntet med litt hyssing og et hjerte rundt. Da er de lett tilgjengelig, og ikke minst samlet... Her hos meg i hvert fall er det ofte litt lett for at slike ting flyter litt rundt både her og der ;)


Ellers så har ting stoppet litt opp her et par dager, etter at jeg plutselig ble syk og har fått en kraftig forkjølelse midt i julestria, herlig! Så jeg prøver så godt jeg kan å multitaske litt nå mens jeg føler meg i litt grei form, ved å pakke inn de siste gavene, blogge og lage eggelikør omtrent samtidig, hehe...


Tar også med et par bilder til her, et fra trappeoppgangen vår, der vår kjære nabo oppe har hengt opp en kjempefin krans, synes det var så fint med lyset som skinte inn på den. Det enkle er jo ofte det beste, og så enkelt kan det gjøres... :) Utenfor ligger fortsatt snøen kram, jeg må si at selv om det blir vel kaldt innimellom, så er det absolutt å foretrekke fremfor slaps og sludd, eller hva...?

Nei, nå må jeg guffe opp julemusikken og fyre opp en kasserolle med gløgg, så julestemningen kan komme løpende til gaveinnpakkingen...! :D

God mandag!

3 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Takk for tips... bestemte mg for å rydde i hobbytin gene mine etter jul

ønsker deg fine dager mot jul

klemmer =))

Datt sa...

Veldig dekorativt, åh, som vi elsker norgesglass! :)

Haust sa...

Lurt! :)

Nyt dei siste dagane fram mot jul!

Related Posts with Thumbnails