fredag 3. desember 2010

O frys med din glede

Ja, dette er faktisk et bilde av innsiden av vinduet på badet vårt, hihi... Det er et glass til, slik at det er dobbelt altså, dette er det ytterste glasset. Men allikevel, ingen tvil om at det er kaldt, og noe sier meg at vi kanskje burde byttet vindu her... ;)

 

Men gurimalla, jeg kan ikke tro at det allerede har gått en uke!! Tiden flyr helt fra meg, og det er allerede 3. desember, iiiik! To do-listen min er lang som et vondt år, bloggen blir rett og slett nedprioritert, så jeg er ingen god førjuls-blogger i år, huff og huff! Men jeg skal skal skal prøve å få tatt noen bilder nå i helgen, i det lille dagslyset vi har ;)

God helg så lenge!!

6 kommentarer:

linejnta sa...

hehe, sånn har vi på badet også ;) Vitner om at kong Vinter er over oss ja! God førjulstid til deg :)

Skogland sa...

Vi har også is på ALLE våre vinduer. T.o.m et av de nye er frosset fast...og doen fryst...så jeg kunne godt tenkt meg litt mildere vær! Vakkert med all snøen da :) Ha en fin førjulstid, og ikke slit deg helt ut!

Klem fra Fru K

Mitt hvite hus sa...

Oj sann... håper det ikke er like kladt i rommet som det ser ut...

ja tida går så utrolig fort...

Ønsker deg en fin og koselig adventshelg..

klemmer =))

Lottemora sa...

Ja, sånn er det her også nå i disse kalde vinterdager. Kanskje utluftinga burde vært sjekka?

Ha en fin kveld

Datt sa...

Brrr.... Vakkert, men, brrrrr....

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Huttetu og brrr- det er heldigvis ikke lenge til solen snur!:)
Klem

Related Posts with Thumbnails