fredag 24. desember 2010

God jul!

I dagens julaften-innlegg, vil jeg vise dere denne fantastisk flotte julestrømpen, som vi fikk i posten her forleden. For to år siden, bestilte jeg to julestrømper fra Metteflette, de kan du se her.

Vi var så utrolig fornøyde med dem, og nå har vi jo fått et lite familiemedlem til, så jeg tenkte at det ville jo egentlig være litt leit om ikke han fikk en like fin julestrømpe... Det blir liksom ikke det samme å kjøpe en liten masseprodusert kinastrømpe i butikken, etter å ha sett dette håndarbeidet, hihi... ;) Så jeg tok kontakt med Mette igjen, og hun var så snill å ta bestillingen! (Selv om jeg er ganske sikker på at hun har maaange bestillinger og svært mye å gjøre...!)

Så da kom det en dag her en feiende flott julestrømpe, med bokstaven P for Peder, så nå har han også sin egen, like fin som mor og far sine... :D

GOD JUL til alle lesere og bloggevenner!!

3 kommentarer:

MissMette sa...

Titter innom for å ønske deg en riktig God Jul ♥ og kjempefin julestrømpe - elsker slike ♥ Klem fra Mette

liven sa...

Nydelig julestrømpe!
Kanskje jeg må ha en slik neste år :o)
Ha en god jul Synnøve :o)

Hulda sa...

Nydelig julestrømpe. :) Så fint fotografert også. Herlige bilder hos deg, bestandig. :) God jul!

Related Posts with Thumbnails