søndag 9. oktober 2011

VINN GLASSPANELOVN!

Jeg har vel aldri sagt ja til å lodde ut premier fra andre her på bloggen, men denne gangen kunne jeg ikke si nei :) Jeg skal få lodde ut TO STK Calor Glasspanelovner, til to heldige blogglesere! Det er jo så gøy å kunne få gi noe tilbake til leserne mine...! :) Og slik en flott premie, her er det bare å hive seg på folkens!
Her er litt info om ovnene:

Novaplan AS lanserer i høst en ny glasspanelovn-serie, Calor Glass, en stilfull serie panelovner med rene og slanke linjer. Ovnene selges eksklusivt gjennom Coop. I samarbeid med Novaplan får jeg lodde ut 1 stk 600W og 1 stk 1000W.

Calor Glass 600W. Farge: hvit. Veiledende pris: kr 1099,- inkl mva
Calor Glass 1000W. Farge: hvit. Veiledende pris: kr 1399,- inkl mva


Som dere ser av prisene kan man nå faktisk velge å kjøpe tradisjonelle panelovner eller panelovner med glassfront, da de koster det samme.

Disse panelovnene er så stilige, kunne gjerne tenkt meg en selv, synd jeg ikke kan være med på min egen giveaway, hehe...  Her kan dere lese litt mer om disse flotte ovnene.



Vi gjør det enkelt:

1) Vil du ha ett lodd, legger du igjen en kommentar her (med mailadr om du ikke har blogg)

2) Vil du ha to lodd, kommenterer du, og linker til dette blogginnlegget fra din egen blogg (lager et innlegg, og/eller legger denne knappen i sidebaren på bloggen din) ELLER, deler på Facebook om du ikke har egen blogg.

Vinnerne trekkes 20. oktober, masse lykke til til dere som vil være med på denne giveawayen!! 

NB! KONKURRANSEN ER AVSLUTTET!







89 kommentarer:

Fra huset i svingen sa...

Disse ovnene er kjempeflotte,
og så klart jeg må prøve å vinne en ;-)
Trekker 2 lodd!

Klem Karianne

- sa...

Oi så fine! elsker det minimalistiske og elegante utrykke. Og topp moderne! Hadde nok passet inn i vårt funkishus, ja;) Prøver meg med ett lodd! :) Hilsen Huset på høyden, Vilde

Maria - Min oldemors hus sa...

Endelig noen pene panelovner! Trekker ett lodd og håper vinnerlykken står meg bi. Hvis ikke må jeg nesten ta turen innom C**p. (",)

Silje Standal sa...

Har ikke egen blogg så jeg tar ett lodd! :)

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med, deler linken på facebook :)

Mvh Bente P
bente.pru@hotmail.com

Anonym sa...

Fin premie!!

bra blogg:)

Marius

grotan@hotmail.com

Line S. sa...

Så fine panelovner, jeg tar 1 lodd :-)
line.strandli@gmail.com

merete sa...

Kjempeflott premie! Jeg kan virkelig tenke meg en slik ovn i mitt nyoppussede hus.(snart ferdig..) Flott blogg du har. Tar ett lodd og krysser fingrene:)

Herman Grans ♥ sa...

Så fine :) Tar gjerne ett lodd, me treng ein ny ovn til vinteren :D
God kveld! Hilsen Grete

Bringen Blomster sa...

E frys!-Det e nysny i fjellan :)
Så satser på at vinnerlykken står meg bi ;)
1 lodd til meg takk :)
-synnøve-

Anonym sa...

Eg tek eit lodd, og kryssar fingane!

Hulda sa...

Så flott da! - på denne tida av året. :)

Kjempefint på Peder sitt rom. Den barnesenga var virkelig flott.

Precious Home sa...

Jeg vil veldig gjerne være med g trekker 1 lodd;)

Anonym sa...

1 lodd! :) Hilsen ei som trenger ny ovn!

gro.bertelsen@gmail.com

1001elisabeth sa...

Dette var en koselig blogg. Skvatt også litt av premiene. Dette var storslott. Tar 1 lodd jeg og håper på fortuna.
mvh Elisabeth
1001elisabeth@gmail.com

Ymmeli sa...

1 lodd til frosne frua.

Anonym sa...

Hei,jeg er titt og ofte innom din koselige blogg, men har ingen blogg selv. Ville vært flott med en ny ovn før vinteren i mitt nyoppussede kjøkken,så jeg prøver lykken.

Hilsen
gbecher@online.no

Anonym sa...

Wow, kjempefine premier da! :) Er gjerne med på denne konkurransen -1 lodd til meg :)

Klem, Tanja

kirketa@online.no

Anonym sa...

Drømmepremie jeg mer enn gjerne vil vinne!
Deler på facebook:)

Hilsen Wenche
daffedabb@hotmail.no

Merete N sa...

Hei, vil svært gjerne være med på give away av så flotte premier. har kommentert her, og deler linken på FB profilen min, da jeg ikke har egen blogg. Om dette tilsvarer 1 eller 2 lodd, får du selv avgjøre :)
Hilsen Merete N
noggi71@hotmail.com

Anonym sa...

Har ikke blogg, så ett lodd på meg :-)

Mvh Bente Måseidvåg benmaas(at)hotmail.no

Anonym sa...

FOR en premie!
Jeg blir med. Tar 1 lodd.


i_sen3@yahoo.no

Anonym sa...

Kan godt tenke meg å skifte ut ovnen jeg har med denne....Tar et lodd og krysser fingre for at jeg har hellet med meg.

borgny_bjerke@hotmail.com

Dora C. sa...

Ahh :D Kjempe tøff premie, leste mer om den og den høres så bra ut ;) Blir med i trekningen med 1 lodd, siden jeg ikke har blogg så deler jeg på FB ;) Du får bestemme selv om det blir 1 eller 2 lodd ♥♥

Klem Dora Chen
dcexplorer19@gmail.com

Synnøve sa...

Hei! Takk for respons, da har jeg gjort en liten red. i reglene, slik at de som ikke har egen blogg, men i stedet deler på fb, får to lodd :)

Unknown sa...

jeg slenger med gjerne med, selv om jeg ikke akkurat er full av vinnerlykke, men synes de ovnene er så fine, så kommer nok uansett tilog investere i en utover, noen ganger er det sånn at man må bare ha det. hilsen sylvi

Husflidstausa sa...

Vil gjerne vinne, og tek imot 1 lodd :-)

Unknown sa...

2 lodd....:)

Camilla sa...

Disse var lekre, så jeg kaster meg på med to lodd. :)

Hanna Björk sa...

Hei :)
Jeg vil gjerne være med, trækker 1 lodd.
Mvh Hanna
hannabjarndal@gmail.com

Haust sa...

Ja takk, eg tar gjerne eit lodd! :)

Ha ei god veke!

Anette sa...

Desse panelovnane er heilt nydelege, og så klart må eg prøve å vinne ein slik :)

Trekkjer 1 lodd, og satsar på at vinnarlykka er med meg.

Lene sa...

Så flotte!
Jeg prøver lykken med to lodd :)

Pia sa...

Herlig premie nå som høstkulda har slått inn. Jeg tar med meg 1 lodd. Og ønsker deg en fin uke. Hilsen Pia.

Nennes sa...

Follow your heart and your dreams will come true!

cissemosse sa...

Åh-det hadde bare vært fantastisk å vinne en slik! -Vi har de styggeste panelovner fra åttitallet i huset her -og i tillegg stikker de jo 15 cm ut fra veggen...Arrrg!

Kristine S sa...

Tar gjerne 2 lodd i konkurransen, har linken til siden din på min blogg :)

Lykektil alle sammen!!
post@designk.no

ogreid82 sa...

Hei. To lodd på meg. Deler på facebook:)

ogreid82@yahoo.no

Anonym sa...

Laila Parr er med å tar gjerne 1 lodd (laila@finns.no)

Unknown sa...

Heihei;)
Jeg blir gjerne med og trekker ett lodd;))

Klem Line

Audhild sa...

Nyttig og fint å se på- bedre kan det vel ikke bli!!
Disse er nice:)
1 lykkelodd til meg! :)

Anonym sa...

Har desverre ikke blogg men tar gjerne 1 lodd i denne flotte konkurransen! Jeg synes du har en fantastisk fin blogg og fortsett med det du gjør! så gjenstår det bare for meg å krysse både fingrer og tær :) ha en flott dag! Hilsen Sandra (sandra_h1@hotmail.com)

marianne sa...

kjempestilige! disse hadde sett bra ut på barnerommet vi har pusset opp:) tar 2 lodd! mdhestad@gmail.com

Ann Kristin sa...

Hei!
Jeg blir med og tar 2 lodd.
Ha en fin dag videre
Klem :D

Ida Lind sa...

Jeg trekker to lodd hos deg i dag.
Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Anonym sa...

Blir gjerne med på trekningen din med ett lodd.

Hilde:)
(hilde-71@hotmail.com)

Ole-Martin sa...

Jeg tar med meg to lodd hos deg.

Ole-Martin
olemartinjensen(ætt)live.no

MrsC sa...

Jeg tar gjerne ett lodd jeg og :-)
Supre premier! Disse ovnene må jeg nok se litt nærmere på i butikkken ;-)

Lene-Mari Karlsen sa...

1 lodd til meg :D

Bekka sa...

Wow, for noen premier! Disse ovnene er rålekre! Jeg trekker to lykkelodd :)
Klem

Anonym sa...

◘◘◘ Jøss! ◘◘◘ =)
For en premie!

► jeg har delt linken på facebook, samt tipset alle mine 272 facebok venner via privat melding

► vi har nettopp flyttet inn i vårt første hus. Dårlig isolasjon da det er et gammelt hus. Hadde vært MIDT I BLINKEN med en panelovn (som t.o.m er fancy!)


Ha en flott uke!

Hilsen Kirsti (granhus@alumni.ntnu.no)

En enkel kongle sa...

Fantastisk flotte ovner! Det er virkelig en glede at det nyttige og nødvendige kan kombineres med det pene! Disse hadde pyntet opp i vårt lille rede som vi pusser opp for harde livet, så jeg tar ett lodd her (har ikke egen blogg) og håper på vinnerlykke!

Ragnhild sa...

Wow! FOr en flott premie. Hadde vært supert med en av disse nå som det begynner å bli kaldt... Et lodd til meg :)

Kristin sa...

Perfekt premie i perfekt tid;) Et lodd til meg!!!

Laila sa...

Første gang jeg har sett en vakker panelovn ;-) Jeg vil gjerne være med. Tar 1 lodd og krysser fingre og tær. Har ikke egen blogg enda, men det kommer!
Laila
lai-ola@online.no

Laila sa...

Første gang jeg har sett en vakker panelovn ;-) Jeg vil gjerne være med. Tar 1 lodd og krysser fingre og tær. Har ikke egen blogg enda, men det kommer!
Laila
lai-ola@online.no

KATRINES INTERIØR sa...

Jeg tar et lodd :) Satser på vinnerlykken! :))

Pink lady sa...

Jeg tar gjerne et lodd!

Anonym sa...

Kjempefin blogg :-) Skulle gjerne hatt en slik panelovn- de er råfiiiine!! 2 lodd til meg :-) MVH/line.idriz@gmail.com

Maiken sa...

Hei!

Ååh, disse ovnene er kjempefine, jeg vil mer enn gjerne prøve å vinne en! 1 lodd til meg :-)

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med! Hadde passet perfekt, siden vi driver å pusser opp en hel kjelleretasje som har vært uinnredet i all tid. Nå nærmer vi oss enden, og det er så spennende. Siden det er kjeller har vi holdt oss til lyse farger med noen grafittivegger i farger! Det blir så bra!

Mvh tabascosaus@hotmail.com

Siri Kiviranta sa...

Ønske ønske... og viss vi ikkje vinn - så blir det løp og kjøp! Er også delt på facebook og då blir det to lodd ; )

Hildes Scrappeunivers sa...

Herlig premie. Krysser fingrene med 2 lykkelodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/vinn-panelovn.html

Klem fra Hilde

rule sa...

Wow for noen flotte ovner!!! Kan ikke gå glipp av denne unike vinnersjansen!!! Hadde passet perfekt i den nye TV-stua vår!!! Ha en fin kveld!! Klem Ruth

Anonym sa...

1 lodd på meg da :)

Kaitho_91@hotmail.com

Tindrande Auge sa...

hei hei! jeg prøver meg med 2 lykkelodd! ha en strålende dag videre! Hilsen Nina

Valheim gard, landliv i Ryfylke sa...

Så stilige ovner !
Prøver meg med 1 lodd :)

Klem Birgit

Anonym sa...

Dette vil være tingen for å holde barna på loftet varme :)

Jeg tar 2 lodd og krysser fingre!

kallandmerete@hotmail.com

HildeR sa...

Dette ville gjort sommerens overraskelse-oppussing av husets tenåringsrom komplett, har ikke hjerte til å montere den gamle panelovnen.. Jeg trekker meg 2 lodd og krysser lår, knær og tær ;0)
mari_gull(at)yahoo.no

Trallala sa...

Jeg tar gjerne ett lodd jeg (har ikek helt skjønt dette med linking enda) også følger jeg bloggen din videre, kjempefin blogg :)

Barbarella sa...

Tenk å få vinne en ovn som varmer, mine iskalde ben og armer!
Av lodd tar jeg to, og lager en bro, skaper en vei, fra min blogg til deg.
Så får du kjøre en ella-mella, klem og hilsen Barbarella

Millemilla sa...

Så flott giveaway!
Jeg tar 1 lykkelodd!

God helg!

Anonym sa...

Huset begynner å bli kaldt så jeg sier jatakk til et lodd :)

Ketil

kreisi82@hotmail.com

Anonym sa...

Så lekre panelovner, jeg tar gjerne 1 lodd og krysser fingre ... :-) lulle(ætt)123.no

Anonym sa...

Så stilige ovner! Jeg deltar med ett lykkelodd i denne stilige konkurransen. anikris3@online.no

Turid Evensen sa...

OI,for noen lekre ovner :-)) Satser på å ha lykken med meg på mitt ene lodd, ønsker meg virkelig en ny panelovn !!
Fin blogg !-!

Shopaholic sa...

For noen fantastiske premier! Jeg har laget eget innlegg på bloggen min med bilder, info og linker her: http://klaerselges.blogg.no/1318928283_vinn_glasspanelovn_ho.html Mailen min er: jegvilhamail@hotmail.com
Ha en fin dag! ♥

Stine Camilla sa...

Jeg vil veldig gjerne melde meg på :) Håper at dette loddet er mitt lykkelodd :D
Mail: angelbabe_1000@hotmail.com

Anonym sa...

Hiver meg så klart med!
Satser på vinnerloddet med et lodd :)

Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

sa...

Ett lodd til meg :)

Anonym sa...

Ja takk, et lodd til meg også.

Mvh
Bjørn (bauwau@online.no)

Rødhette sa...

Hei! Jeg trekker 2 lodd! Tipser i samme slengen om min egen, beskjedne gi-bort. :)

inga sa...

I really like, well presented to my new house :)
2 lodd
http://inga2010.blogspot.com/

Anonym sa...

Jeg er med :D deltar med 2 lodd, deler på facebook :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

marie sa...

Det er nøyaktig en slik jeg trenger. TO lodd til meg.

Vimså sa...

Vil gjerne være med - håper ikke jeg er for sen..
1 lodd takk!
Klem Mari Johanne

Unknown sa...

wow! 1 lodd til meg:)

Anonym sa...

ååå kjempe greier :) trenger til ny huset :D

stiaae@hotmail.no

Anonym sa...

Perfekt til soverommene :-). ! lodd. Hilsen Trine L (trinelisesandvik@yahoo.no)

Related Posts with Thumbnails