torsdag 13. oktober 2011

Nei nå altså!

Nå står ikke verden til påske...! Rommet og tapeten til lille Peder er i tapetutfordring-finalen på NIB...!! Jeg kan nesten ikke tro det, dette må feires, hæla i taket og tenna i tapeten, hihi!

Her er det juryen sa:  

"Halvor: Det er deilig med de grønne dyrene, dette er både rent og lekent!

Cathrine: Dyrene i Afrika i knallgrønt. Deilig å se at noen våger å begynne å bruke de sterke klare fargene igjen. Retro tenker jeg her, men så moderne like vel. Jeg blir oppriktig glad når jeg ser slike eksempler som dette, klare farger som oser av selvtillit - det liker vi."



Jeg er i meget godt selskap der, ta en titt inn her på NIB om du vil se de fantastisk flotte finalistene! Jeg blir selvfølgelig kjempeglad om du vil gi meg en stemme :))) Uansett masse inspirasjon å hente der!

( J I P P I ! ! ! )

1 kommentar:

liven sa...

Klart du skal få stemme hos meg!!!

Related Posts with Thumbnails