søndag 30. oktober 2011

Min dag...


...i dag, jeg har bursdag, og det er fortsatt et par timer igjen av den! Akkurat nå har jeg slengt bena opp og slapper av, det kan jammen være litt hektisk å ha bursdag også, hehe... Vi har hatt 10 stk på fårikålmiddag i dag, 8 voksne og 2 små! Og jammen var det godt :)


Og så klart ble det dessert, kaker og gode saker etterpå, og jeg har fått masse fine gaver i dag :)) Gøy å ha bursdag! Dekkingen av bordet ble ganske enkel, vase med strå og lavendel i (en gave fra en venninne), linduk, telys i forskjellige telysholdere, og noen kongler. Servietter fra Lisbeth Dahl, de kan du få kjøpt her. Enkelt og greit, men ganske koselig :)


Litt dårlig lys på bildene, det har vært veldig mørkt i dag! Det har pøst ned her, ikke noe særlig til bursdagsvær, men men... En kjempefin dag har det vært lell! Nå mangler det bare at Molde tar gull i eliteserien, så er bursdagen komplett, hehe...!

Fortsatt god søndag til deg som er innom!

5 kommentarer:

No.15 sa...

Gratulerer med dagen! :)

Aflekt Home sa...

Gratulerer så mye med dagen! :)
Synes da ikke dette var enkelt, bare det å dekke på i det hele tatt gjør seg! Helt nydelig! :)
klem fra Anneli :)

Prinsesse Elin sa...

Gratulerer så mye med dagen. Synes du har vært flink jeg.Ønsker deg en fin mandag. Klem:)

liven sa...

Gratulerer med vel overstått dag Synnøve....og gratulerer med seriegullet :o)

stor klem fra meg!

Veronica sa...

Hipp Hipp HURRAAAAAA!
Så fint dekket bord:-)
Feiret 1-åringen i helgen med 13 store og 4 små så ganske så "dagen-der-på" her igår;-) Travelt, men koselig med familieselskap.
Klem

Related Posts with Thumbnails