fredag 28. oktober 2011

Peders rom på fransk!

For litt siden fikk jeg en hyggelig henvendelse fra en dame som er redaktør for det franske onlinemagasinet Plumetis. Hun hadde sett bildene fra rommet til Peder her på bloggen, og lurte på om de kunne bruke noen av dem i en reportasje om barnerom.

Jeg tittet litt på magasinet, og syntes det så veldig fint ut, så jeg sa så klart ja :) Og her er resultatet! Hihi, veldig morsomt å se det slik! Her kan du se hele reportasjen, den begynner på side 78 :)


Teksten er på fransk, for mange år siden bodde jeg et halvår i Montpellier i Frankrike, så jeg kan heldigvis forstå mesteparten av det som står i magasinet, hihi... Jeg kan uansett anbefale magasinet, det består for en stor del av tips til DIY-prosjekter, og ting du kan lage selv. 

Masse inspirasjon å finne her, også "avec du masking tape"! Hehe, se bare på tipsene til hvordan du kan bruke tape til å lage julekort! Slik tape har jo tatt helt av og er veldig populært nå, så her kan du plukke opp tips til andre måter å bruke det på :)

Nei nå her det helg her i heimen, har masse å gjøre i morgen, på søndag blir det bursdagsfeiring her! Oh yes, jeg blir enda et år eldre, jippi! Hihi...

God helg til deg som titter innom! :)


2 kommentarer:

Bare Beppe sa...

Superfint rom!! Og så gøy å bli gjort litt ekstra stas på da :) Gratulerer. Beppeklem

ANETTESHUS.COM sa...

Så fiiiint rom!!

Takk for hilsen! Huff! Bloggsiden skal ikke se så rar ut som du beskriver, nei;) hihi. Ser den fremdeles like fjern ut forresten? Det kan være du har cache fra når siden stod i vedlikeholdsmodus. Prøv å tømme den. Det kan hende det hjelper *håper* Gi meg gjerne en tilbakemelding.

Ha en super søndag!!

KLEM KLEM
Anette:)

Related Posts with Thumbnails