mandag 21. mars 2011

Her kommer våren!


Bloggeland har jo lenge flommet over av innlegg om vårlengsel, men nå kan jeg ikke dy meg jeg heller,  NÅ er virkelig våren på vei...! Her har det vært strålende sol flere dager på rad, og vi har gått turer, fått litt sol i blekansiktet, vært i akebakken og kost oss :) Herlig!


Jeg måtte jo feire våren litt innendørs også, så jeg kjøpte noen små påskeliljer til kjøkkenbordet, og så klarte jeg ikke å motstå fristelsen, og kjøpte meg en liten pakke med makroner :) Har aldri smakt slike før, har sett flere har prøvd å lage disse selv også, men det tror jeg ikke jeg tar sjansen på, hehe... De var gode, men veldig søte og mektige, så det blir nok ikke hverdagskost her i huset! Det kunne derimot Chai Latte vært, og det kan du lage selv, oppskrift her. (Med på bildene er jo også min elskede voksduk på kjøkkenbordet, den har blitt min beste venn, hehe...)


Weeee!

Ha en flott ny uke, forhåpentligvis fylt med enda mer herlig vårvær :)

3 kommentarer:

liven sa...

Ja...nå vil vi har vår!!
Ha en fin uke Synnøve :o)

Anonym sa...

Her på Vestlandet er det ihvertfall ikke mye vår,det er storm her i dag,isj,men flott innevær er det jo. Fine bilder.
Klem.

InstatreffNorge sa...

Ja nå er det vår, jippi!!:)

Smakte macroner for første gang forrige uke, og de var gode, men søte.. må prøve å lage de selv, for nå har jeg fått en bombesikker oppskrift;)

Klem Lise

Related Posts with Thumbnails