fredag 6. mars 2009

Isabella Smith hos Lille Maison


Happy days håndsåpe, jordbær

En gledens dag hos Lille Maison! Vi har nå fått inn de fantastiske produktene fra danske Isabella Smith :) Flotte såper, vaskemidler og rengjøringsmidler, som også kommer i de nydeligste innpakninger... Og det beste av alt; disse produktene er hverken skadelige for miljøet eller oss selv.


Maison Belle oppvaskmiddel, eple og timian


Maison Belle universalspray, Spring

Historien bak disse produktene er som følger; Isabella Smith i Danmark ønsket å finne rengjøringsprodukter til å selge i sin webshop der. De måtte være miljøvennlige og uten skadelige stoffer, samt finnes i fin emballasje. De lette høyt og lavt, men fant ingenting som passet kriteriene... Så de bestemte seg rett og slett for å lage sine egne produkter. Og dette er altså resultatet :)


Maison Belle vaskemiddel og tøymykner

Maison Belle er en serie med biologisk nedbrytbare rengjøringsmidler. De har naturlige ingredienser, er ikke tilsatt fosfater, og de herlige duftene er fra essensielle oljer. Så har de også seriene Cottage Garden og Puretè de Provence, med herlige såper, kremer og dusjåper, helt fri for parabener, konserveringsmidler og skadelige miljøgifter.


Cottage Garden håndsåpe, Rose


Cottage Garden dusjsåpe, Melon

Jeg er spesielt glad for å få selge disse produktene, siden dette er noe jeg har vært veldig opptatt av siste tiden. Om du vil lese mitt tidligere innlegg om parabener og andre skadelige stoffer vi omgir oss med i det daglige, kan du lese her.


Håndsåpe, Lavendel

Så jeg har så klart allerede tatt i bruk flere av disse produktene hjemme, og er kjempefornøyd! Og ja, de lukter like godt som de ser bra ut! Det er rett og slett en glede å la dem stå fremme på kjøkkenbenken og baderomshyllen, og jeg blir glad når jeg kjenner lukten av dem :)


Gjestesåpe, Lavendel

Så ta en titt under nyheter hos Lille Maison om du kanskje synes det er på tide å bytte ut Zalo-flaska og Jif'en med noe freshere og mildere... :)

5 kommentarer:

Marianne sa...

Disse produktene ser nydelige ut! Fine gaver. God helg i hyrten og styrten!

MODERN COUNTRY sa...

Åå de er nydelige!! Har tenkt på det flere ganger, og har ikke funnet så mange leverandører utenom Anniche i Anniches Design.
Etterlengtet!

For en herlig frisk pute du har laget Synnøve! Vakker fargeklatt, og lilla og rødt var virkelig nydelig sammen.
Jeg har selv begynt å bruke litt mer farger på produktene mine, oppfriskende nå til våren.

Ha en deilig helg!
Klem Aina

Størhuset sa...

De ser jo skjønne ut, tror jeg må sjekke butikken din!

mali-mo sa...

Åååh, så flott! Dette blir bestilt når House Doctor såpene nærmer seg slutten ;) Har hatt lyst på disse lenge ;)

God helg!

sortekatt sa...

Så bra!Jeg prøver stortsett å kjøpe ting som er bedre for miljøet,så disse må jeg nok prøve:)
Og det at de er vakre å se på er jo bare en stooor bonus,hehe

Nå har jeg en Savon de Marseille håndsåpe på kjøkkenet..,.men den spruter overalt i en fæl fart!!
på klær,i øyne...ja..så den Må byttes ut:)

Ha en flott søndag:)
Klem Mona.

Related Posts with Thumbnails