lørdag 19. januar 2013

3 ÅR



Vel, kanskje på tide med et nytt blogginlegg her, sånn litt uti det nye året... ;) Peder har jo bursdag på Luciadagen, så før jul var det bursdagsfeiring her i huset. Han har blitt så stor gutt, og hele 3 år gammel...! Hvor blir tiden av!


Han hadde veldig lyst på sjørøverfest, så det måtte jeg da klare å få til på et vis :) Fant massevis av inspirasjon på nettet, veldig populært med piratbursdag har jeg skjønt, hehe...


Gjorde det egentlig ganske enkelt og greit, uvurderlig voksduk på bordet så klart, og ellers var det pølser, lussekatter, gele og muffins med piratflagg. De fant jeg på nett, og bare printet ut og limte på pinner. Printet også ut skattekart på papir som så litt gammelt ut (kjøpt på panduro), så da var det klart for en liten skattejakt i huset også, veldig kjekt for gutta :)


Må si at jeg syntes det var veldig gøy å lage til slik bursdag, ikke minst når jeg så hvor innmari glad og ivrig han ble da han så hva som ble laget i stand! Og noe sier meg at han nok kommer til å ønske seg sjørøverfest flere ganger, hihi... Det var i hvert fall en veldig glad og fornøyd (og sliten!) liten pirat som la seg på kvelden etter bursdagsselskapet sitt :)



Fortsatt god helg til deg som titter innom!

2 kommentarer:

liven sa...

Grattis med vel overstått!!
Ser ut som han hadde en flott bursdagsfeiring...og så flotte detaljer da!
Sjørøverfest er jo det gøyeste i den alderen :)

lacasasullaScogliera sa...

Che bella festa di compleanno! Che belle cupcakes!
Auguri al pirata!
Elli

Related Posts with Thumbnails