onsdag 2. november 2011

Liker du Hübsch...?


Om svaret er ja, bør du absolutt ta en titt på nyhetene hos Lille Maison! Vi elsker nemlig Hübsch! Og vi har fått maaasse varer, og jeg har brukt hele kvelden nå på å legge dem ut i nettbutikken... :)

Og enda er det mer, vi har bl.a fått inn masse deilig te, men det får vente til i morgen tror jeg, nå hører jeg loppekassa rope på meg, hehe... Tenkte jeg bare skulle legge ut et lite bilderas her på bloggen først, om ikke annet som inspirasjon :)) Så mye fint!


Nytt er bl.a at vi nå har fått inn kubbelys, i to str og tre forskjellige farger, lyng, grå og antikkgrønn. Kjempefine!

 Lampe, heklet pledd og de kjempestilige strikkede boksene i to forskjellige farger er på plass!


 Og ikke minst denne superfine vuggen... Love it! Minner litt om Leandervuggen.

 

Glassklokke i to str og gammeldags flaskeholder til seks flasker...


Herlige puter og lysestaker...  Alt sammen finner du under NYHETER i nettbutikken :)


Velkommen inn for en titt og en hyggelig handel... :)

2 kommentarer:

MissMette sa...

Så masse fin :)
Skal helt klart
inn å ta en titt
Ha en fin fredag
og helg, klem fra
Mette

Anonym sa...

Hvor finner jeg den hengevugga fra Hübsch? :)

-Linn-

Related Posts with Thumbnails