torsdag 21. januar 2010

Pausebilde



Hei hei alle sammen, det har blitt en litt lengre bloggepause her, etter ankomsten til den nye sjefen i huset, hihi... :) Vår nydelige lille gutt er allerede blitt over 5 uker gammel, kan ikke tro hvor fort disse ukene har gått! Vi koser oss veldig, vi har begynt å få litt rutine på ting, og det er så gøy å se hvor fort han utvikler seg, nå er blant annet det første smilet på plass også, smelt... ;)

Så dette bildet er det nærmeste jeg har kommet til å ta et interiørbilde den siste måneden, man kan så vidt skimte det nye sengetøyet jeg kjøpte til julen, hehe... ;) Ellers må jeg innrømme at det er lille Pedersen som blir tatt mest bilder av for øyeblikket, men en dag er jeg plutselig tilbake med interiørbilder :)

11 kommentarer:

liven sa...

Heisann!!
skjønner godt at du koser deg med den lille søtnosen her :o)
et nydelig sengetøy han ligger i!!
Ha det godt og kos deg....plutselig er denne lille karen blitt 15....

Lene sa...

Så nydelig lille Peder er! Ja det er en magisk tid og det er bare å kose seg og nyte hver eneste dag!

klem,Lene

Torunn sa...

Åååå, smelt, smelt her også :-)
Drit i bloggingen og kos deg med den nye sjefen du! Tiden går så fort og vips så er han stor.
Har er aldeles skjønn der han ligger.

Klem

Garden Angel sa...

Ååååå så søt han er!!!
Verdens nydeligste pausebilde:)
Kos dere masse!Det første året går såååå fort, og vips så stabber de rundt på egne føtter...
Blogge kan du gjøre resten av livet om du vil...
Barneårene kommer jo ikke i reprise.
Men jeg ser gjerne flere bilder av goìngen også jeg;) Sååå skjønn!
God klem fra meg(",)

by Siv sa...

Så UTROLIG skjønn han er!!!!
Skikkelig deilig når de er så små, søte og uskyldige... Mine er fortsatt litt små, veldig søte, men langt fra uskyldige hehe.
Skikkelig rampiser har de vært i ettermiddag. Hmmm fra faren sin?! :)
Nyyyyyt tiden, når lillemann er 3 mnd er alt så mye lettere med rutiner og tid til overs... Så nyt disse ukene selv om noe kanskje er litt på 1/2 8!
Stor klemm

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Så herlig en gutt dere har! Så skjønn:)
Ang bodyen min mor har strikket så har hun komponert den selv. Brukte et mønster til en body og strikket etter mariusmønsteret. Kjekt med så flinke mødre!
Klem Janne Merethe

Tove sa...

For en nydelig liten Pedersen;) Skjønner godt at det ikke blir mer tid til blogging og interiør ja, hele livet deres er jo snudd opp ned på den beste måten:) Hvordan er det forresten med nettbutikken din, har du tatt "permisjon" derfra også? ( må inn å se etterpå:))
Kos deg masse med familien din, venter tålmodig på mer interiør/ barneroms og babyblogging jeg:)

klem

Mitt hvite hus sa...

Nydelig gutt.. så søt der han ligger og sover...ser nesten ut som han folder hendene...

nå skal du bare kose deg og nyte denne tiden... den går fort ja..

Stor klem Kerstin

Anne Mette Lie sa...

Åh, så nydelig han er! *smelt* Kos dere masse, masse! Klem!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg!

Dån, så nydelig liten. Vakreste pausebilde ever.
Nyt livet og tiden.

Klem

Linn Merethe sa...

for et nydelig bilde, og en nydelig gutt!:)

Når åpner du nettbutikken din igjen? Det står at den skal åpnes den 1 feb, men den er jo fortsatt stengt:)

MVH Linn Merethe

Related Posts with Thumbnails