onsdag 8. juni 2011

W O W!

Det var nesten så jeg ikke kunne tro det, men etter at vi kom hjem fra ferie måtte jeg jo ta meg en runde inne på NIB for å se hva som hadde skjedd siden sist, og da ser jeg til min store overraskelse at bloggen er nominert til Årets interiørbutikk-blogg...!! Gurimalla sier jeg bare, for en ære, jeg ble helt rørt jeg! Og veldig glad og stolt så klart... :)


Nå var jo jeg litt deppa for at jeg ikke skulle få med meg den fantastiske GLANSDAGEN som NIB arrangerer 25. juni, i og med at vi da står midt i flyttekaos, gjenåpning av nettbutikk etc. Men nå lurer jeg jammen på om jeg må gi beng i alt det, og ta turen tilbake til Oslo allikevel, hihi... Mine mednominerte er fantastiske blogger, og jeg synes rett og slett det er utrolig koselig at min lille blogg er å finne i dette celebre selskapet av butikkblogger, hihi... :D Det har jo ikke vært så mye aktivitet her inne i det siste av naturlige grunner, med flyttesalg i nettbutikken, bryllup og flytting til en annen landsdel som førsteprioritet, men det skal det bli en endring på i løpet av sommeren! Vi har masse på plakaten som jeg gleder meg til å vise dere her på bloggen etterhvert :)

Alle kategoriene som det skal kåres en vinner i, ligger nå ute til avstemning her på NIB, og om du vil gi en stemme til Lille Maison-bloggen setter vi umåtelig stor pris på det, vi ligger under kategori butikk :) HURRA!

Ellers så er vi da tilbake fra bryllup/bryllupsreisen på Sardinia, godt gifte, og vi har hatt det helt fantastisk...! Skulle gjerne skrevet mer om det nå, men det er en av tingene som får vente litt dessverre, da flyttelasset nå går mot nordvest om bare 2 - TO - dager, hjeeeeelp!! 

Og oppi alt det, jobber vi nå som bare det med nytt design til nettbutikken, ser ut som det kommer til å bli veldig bra, yay! Og allerede neste uke venter vi masse flotte varer til det nye lageret, jeg gleder meg noe innmari til alt dette, gleder meg til å vise dere, og til å høre hva dere synes... :D

Og kanskje vi ses på GLANSDAGEN allikevel da...? ;)

3 kommentarer:

NIB sa...

JAAAA, gi beng i flyttekaos og alt mulig, hihi:) Synes nå vi da!:))
Velfortjent!
Og bryllupsreise på Sardinia høres ut som paradis!!!

:) Ann Helen

Lottemora sa...

Kjempegøy da! Krysser fingrene for deg.

Ha en fiiin kveld, hilsen Lottemora

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så mye med nominasjonen...

så moro da...

Lykke til =))

Klemmer Kerstin

Related Posts with Thumbnails