søndag 16. januar 2011

Hva finner man på...

...på en søndag når snøen laver konstant ned fra en mørk himmel? Jo da finner man på litt forskjellig til å underholde seg med :) I dag har vi vært en tur på Himmel-blaa på Wettre Gård i Asker, en koselig gårdskafé og interiørbutikk. De hadde også en fin lekekrok for de små, veldig kjekt for en liten gutt :)


Her hjemme skulle jeg friske opp med litt blomster denne uken, og hadde tenkt å kjøpe en hvit hortensia, og hvite tulipaner. Men da jeg sto der, fristet det absolutt mer med tulipaner i disse herlige fargene, og en hortenisa med en nydelig lillafarge, så da fikk de bli med hjem i stedet :) (Og ja jeg har fortsatt en lyslenke på etter julen... Synes vi trenger litt ekstra lys i mørketiden, så den skal få være der en stund til ;)


Ellers har jeg ikke de helt store prosjektene på gang, det blir med litt strikking, og da er disse små vaskeklutene veldig kjekke å lage! Lager dem i alle mulige farger, og de blir jo så raskt ferdige, I like :) Ellers så kjøpte jeg her om dagen disse fine notatbøkene i friske farger...


Har i lengre tid hatt en plan om å få samlet favorittoppskriftene mine, de har en tendens til å bare ligge rundt omkring, diverse utklipp og små oppskriftshefter her og der. Så når jeg fant disse passet de kjempebra, en til middagsretter o.l. og en til søtere saker :)


Jeg skriver inn oppskriftene på pc, printer dem ut i forskjellige fonter, og limer inn bilde ved siden av. Enkelt og greit, og veldig praktisk... ;)

Fortsatt god søndag!


5 kommentarer:

Hulda sa...

Så nydelige tulipaner i friske farger. Likte så godt måten du formidler dem på i innlegget ditt også. Herlige bilder! Høres ut som en flott kafe og interiørbutikk dere har vært på i dag.

Hos meg er det også innlegg om vårlige blomster i dag.

ANETTESHUS.COM sa...

Så smart!!! Vakre bilder! Elsker tulipaner:))

KLEM KLEM
Anette:)

Magdalena sa...

nyyydleig friskt og vårlig...

Mitt hvite hus sa...

En flott bukett med tulipnaer... herlige farger..
'
så kjekk dag dere har hatt da..

Og smart å samle oppskrifter slik du har gjort..

ønsker deg en fin ny uke
klemmer

russisk dame sa...

Bra idé! Ønsker suksesser.

Related Posts with Thumbnails