søndag 15. august 2010

Tilbake


Vi er tilbake fra ferie nr 2, og så drar vi snart avgårde igjen, på ferie nr 3 :) Viser en liten bildecollage fra ferien vår i nord, vi hadde en kjempefin uke der, som alltid! Vi koste oss med hytteliv sammen med familie, og fikk også truffet gode venner som vi dessverre ser aalt for sjeldent... Været var heller ikke så verst, med litt sol og finvær innimellom.



Alle bilder © Synnøves Lille Maison 

Så, til ferie nr 3 trenger jeg litt hjelp fra dere der ute! Vi skal nemlig til Danmark, og til flotte Skagen. Jeg har så vidt vært innom der på en dagstur en gang før, men nå får vi en hel uke der, og jeg gleder meg! Men, jeg håper selvfølgelig å få sneket inn litt shopping innimellom, og da trenger tips til loppemarkeder/brukthandlere/fine interiørbutikker i området! Så om noen har vært der, og har gode tips til meg, blir jeg veldig glad :) Er jo ikke dumt å gjøre litt research på forhånd, tenker jeg, hehe...

3 kommentarer:

Datt sa...

Herlig feriestemning i bildene din! :)

Josefine sa...

God morgen..

For noen fine feriebilder du har tatt:) Heldige du som skal til Skagen... det er det godt å være!

Det er mange fine butikker på vei ut til Skagen, og selvsagt et koselig sentrum. Men det beste av alt er jo å ha piknik på de deilige strendene.

GOD TUR! klem

Bente sa...

Skagen er deilig. En tur innom Brøndums hotell er å anbefale, og Grenen der havene møtes.

Bente

Related Posts with Thumbnails