mandag 2. august 2010

Pausebilder fra Rosenes by


 Ja, da er vi tilbake fra ferie nr 1 på nordvestlandet, og drar straks avgårde på ferie nr 2 :) I dag pakkes og sendes det ut ordrer fra nettbutikken, og så bærer det nordover, vi får håpe værgudene er med oss dit!


Så det blir et lite opphold til her på bloggen, og da tenkte jeg det kunne være fint med pausebilder fra vakre Romsdalsmuseet i Molde, og fra Moldegata der. Vi var der en solskinnsdag og trillet tur sammen med Peders oldemor. Så koselig å rusle rundt blant de gamle husene, og lure på hvordan de hadde det de som bodde i dem en gang for leeenge siden... Vi avsluttet turen med nystekte vafler med rømme og syltetøy på Malis Café, helt perfekt :)


Alle bilder © Synnøves Lille Maison

PS! Nettbutikken har da sommerstengt f.o.m. 4. august t.o.m. 12. august. Alle ordrer som kommer inn i dette tidsrommet, vil bli ekspedert fortløpende etter 12. august. 

Fortsatt god sommer!

4 kommentarer:

Sjova sa...

For nokre fantastisk herleg bilete!Dit må eg ta turen ein gong, virka utruleg kosleg:-) God sommar og ferie vidare.

Mitt hvite hus sa...

ÅÅ så koselig å se bilder fra Rosenes by... jeg bodde der når jeg var 18 år... Nå fikk jeg virkelig lyst å besøke byen igjen...

kos deg og nyt dagene..

klemmer ))

Marianne sa...

Nydelige bilder! God fortsetning paa ferien deres. kan jeg sporre hvilket program du bruker paa fotografiet i inlegget under? Fint : )

Elin H. sa...

For noen utrolig koselige bilder. Jeg visste ikke det var så koselig i Molde :)

Related Posts with Thumbnails