onsdag 16. november 2011

HOW COOL...

...is this?! Jeg synes i hvert fall at den er veldig, veldig, veldig kul, hehe... Mormor og mamma spurte meg for litt siden om jeg ville ta en titt på en gammel lampe som lå i kjelleren til mormor. (Hvor ellers, kan man vel spørre, så mye som jeg har funnet der nede, hihi... ;)

Det ville jeg så klart, og ble kjempeglad da jeg så den! Den er ca fra 50-tallet, og hadde visstnok opprinnelig en annen farge, men morfar malte den hvit. Nå pryder den pulten på kontoret mitt, og der passer den helt perfekt inn! Passe slitt og passe stilig :))

Jeg liker så godt kontrasten mellom metallet og treet i skrivebordet... Love! Jeg fikk endelig tatt litt bilder på nettbutikkontoret/lageret i dag, så jeg tenkte at jeg kan vise dere litt mer bilder herfra i neste innlegg :)

God onsdag!


7 kommentarer:

Anonym sa...

Rå kul:)liker stilen din.fargene og materialene.LIKER:):)følger deg videre:):)Klemz

Fru Fjeldhammer sa...

wow, for en skatt! Virkelig flott lampe...

Susan sa...

Kjempeflott var den!!! Heldig! :-)

Elisabeth sa...

Snakk om skatt! Dødsfin!

Den Grønne Baljen sa...

Kjempe stilig lampe... Skulle hatt en slik på arbeidsbordet mitt jeg.. =))

ha en fin uke videre

klem Kerstin

Haust sa...

Den var jo berre knallfin!!! ♥

Fortsatt god torsdag...

Hulda sa...

Der var du superheldig! Herlig lampe! Så godt den passet inn i interiøret ditt. Nydelig lite arkivskap du har der også. :)

Related Posts with Thumbnails