lørdag 21. november 2009

Hortensia og kattekavalkade



Julen nærmer seg med stormskritt, og jeg ser det er flere som er i gang med juleforberedelser her inne, men her i huset er det fortsatt litt høst... Jeg kjøpte disse flotte hortensiagrenene her om dagen, synes de har en nydelig farge. Og nei, det er ikke vann i vasen, for jeg tenkte å tørke dem, da de er nesten like fine tørkede, pluss at man da har en bukett som er omtrent evigvarende :)



Anne Katt ville gjerne være med på disse bildene, og det fikk hun siden det er leeenge siden sist hun har posert for meg nå, før pleide hun jo stadig vekk å hoppe foran kameralinsa når jeg skulle knipse litt... :)



Hun er jo svært fotogen må jeg si, og i dag hadde Monsieur Maison en fotosession med henne her ute, så jeg tenkte jeg kunne ta med noen av disse bildene, synes de ble så fine! Fine pusen vår :)




Slenger med et magebilde her også, bare et par uker igjen til termin nå (forhåpentligvis!), vi er veldig spente og gleder oss veldig, kan nesten ikke tro at det er så kort tid igjen nå... Jeg er nesten ferdig med alle julegavene faktisk, men mye av julehandelen har foregått på nett i år, ikke så gøy å gå på julehandel høygravid, hehe... Så hurra for internett! Så får vi se når det blir pynting til jul her hjemme, om det blir før eller etter den lilles ankomst ;) Men kjenner jeg meg selv rett, begynner jeg nok å pusle med det ganske snart :)



Ha en fin helg alle sammen, her har vi besøk av pappan min, og han står nettopp nu på kjøkkenet og lager verdens beste hjemmelagede pizza, hurra! :)

13 kommentarer:

Hulda sa...

Såå nydelig kattepus dere har. Virkelig flotte bilder av henne. :)

Lindas hus sa...

Så utrolig vakker pus dere har! Prakteksempel må jeg si! Kos dere med pizzan:D Linda

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Sukk! Bare nydelig alt sammen.

Godeste klemmen til deg.

Knitty, Vintage and Rosy sa...

Katten din er så vakker. Lykke til med babyen din!

liven sa...

Hei Synnøve
Nydelig pusen din!! Så flink å posere da :o)
Ser du begynner å bli stor nå...ønsker deg masse lykke til!
Lurt å gjøre innkjøp på nettet....styr å stå i køer nå man er høygravid!!
Ha en fin søndag :o)

lisje astrid's husblogg sa...

Ååå!snart bebi:)Så koselig da:)Vi fekk for prins 2.des i fjor:) :)
Så kjenner meg igjen i nett julehandelen;)Hihi:)
Ei fantastisk tid å få bebi på:)
Ønsker dere all lykke til:)
Stor klem frå Astrid:)

Torunn sa...

ÅÅÅ, for en deilig mage Synnøve :-)

klem

Garden Angel sa...

Så koselige kattepus bildene dine er:)Hortensia er veldig fine blomster. Den fargen var flott!

Heldige du som blir vartet opp med pizza;) Men skulle bare mangle da, du som er høygravid og greier...
Man bør bli litt bortskjemt da:)

Ehm....ok jeg er ikke gravid, men mannen disket opp med pizza her i helgen også...Såå deilig å slippe å lage selv!

Ønsker deg masse lykke til med fødselen, og gleder meg til å få se lille nurket...håper jeg:))

Godeste klemmen fra meg(",)

Kine sa...

Oiiii,er du gravid??Gratulere så mye,det har jeg ikke fått med meg hehe...IKKE moro å gå med stor mage i julestria nei,jeg gikk ganske diger med eldstemann i jula 2003;)Tungt!
Nydelige bilder av AnneKatt hehe,morsomt navn...
Kos deg videre,og lykke til med fødsel og baby!klæm

Magdalena sa...

så flott mage !! spennende for dere dette!
søt katt også,- anne katt...¨¨*

mitt første barne er født på julafta,-( bare en liten notis...)
klemmer---*

MissMette sa...

Nydelig pus dere har!!! jeg bare elsker katter og Anne Katt var utrolig nydelig!!! Ønsker deg lykke til med fødselen og ha en fortsatt fin kveld. Klem fra Mette

Mercedes Ortiz quilter sa...

Mi enorabuena y disfruta de ese bebe tan lindo...tienes una casa marvillosa.un saludo desde España-Andalucia.

Anonym sa...

For en utrolig nydelig katt. Virkelig vakker. Håper dere får ha den lenge:)


H

Related Posts with Thumbnails