torsdag 9. juli 2009

God sommer!



Her har det vært litt stille i det siste, først på grunn av det flotte været, og deretter pga en kjempekræsj på mac'en min. Har fått reddet ut det meste som var viktig, men disken må skiftes, og det blir ikke gjort før vi er tilbake fra ferie. Så dette blir bare et kort innlegg på lånt maskin, før vi åker avgårde, først mot nordvest, og deretter rett nordover :)

Ikke så mye som sier sommer for meg, slik som en bukett med markblomster gjør...! Denne har fått pynte opp på kjøkkenet, blir glad hver gang jeg ser den :) Så da ønsker jeg bare alle god sommer de neste par ukene, vi får krysse fingrene for godvær i hele landet...

God sommer!

17 kommentarer:

Torunn sa...

Ha en deilig sommer du også!
Og god tur, både vestover og nordover :-)

Klem

h.espe sa...

Ha en supergod ferie - nyt late dager og kooos deg!!!

Klem fra Hildegunn

Datt sa...

God sommer til deg også, og gooood tur! :D

Monica sa...

herlig bilde:) markblomster er flotte:) Riktig god sommer til deg også, god tur:) klem monica

liven sa...

Ønsker deg en flott sommer synnøve:o)

Fru Jensen's sa...

Ha en super sommer og ferie videre!
Flott samling av markblomster♥

Tove sa...

God sommer Synnøve! Så kjedelig med en kræsjet maskin, men kanskje litt beleilig i forhold til ferie:) Kos deg masse i ferien!

klem

Brocante sa...

Det var da endelig godt det var en grunn for at du var så lenge borte - hadde begynt å bli engstelig for at du hadde gitt opp blogingen! Ha en fin ferie!

Marianne sa...

Ønsker deg en deilig ferie : )

Magdalena sa...

...markblomster er vakkert...

så kjedelig med mac`en din, og de som er så dyre!

kos deg i sommeren , det gjør eg også,- er hjemmom noen dager fra sommerhuset, vasker gulv og klær, og venter på at 3 av mine kommer hjem fra speiderlandsleir snart...
så bærer det ut på øya igjen,- bloggingen kommer i annen rekke...
kos deg masse! go`klem ï sommeren¨¨¨¨

Haust sa...

Herleg blomsterbukett! God sommar til deg òg! :)

hvorfor ikke... sa...

Ingenting er som markblomster en sommerdag:)

God tur vest og nord, kos deg og lad opp...og så er jeg spent om du finner noe spennende antikviteter eller rariteter på turen;) Stikker innom igjen jeg, vettu, når du er tilbake:)
Smil torunn

Synnøve. sa...

Nyt sommerferien sier eg til deg.
Go ferie...
Klems Synne.

LIVS LYST sa...

Utrolig stemningsfullt og sart bilde. Ble satt tilbake til "de enkle gamledager"! Herlig!!!!

Hilsen Liv

Josefine sa...

Nyydelig bilde:)

God sommer til deg også,

klem

Silje sin blogg sa...

Hei!
God sommer til deg også! Jeg tittet innom bloggen din etter å ha sett link til den i Lev Landig. Liker bloggen din kjempe godt;) Fikk forresten en god hekleidè av deg, som du kan se i min blogg. Jeg er som deg, veldig glad i oldemorsruter;)

~L~ sa...

Hei!
For en koselig blogg du har.
Fant deg på google når jeg letet etter grannysqures tepper:)
Ser du har vært i nordland,er oppvokst her og bor her enda:)
Legger deg til blogglista mi.
Ha en fin sommerdag...

Related Posts with Thumbnails