søndag 19. april 2009

Et lite fuglebur


En dag tidligere denne uken ringte det en hyggelig dame fra nrk, som gjerne ville se på et fuglebur jeg har i nettbutikken. De var på utkikk etter bur i den stilen, til en innspilling de holder på med nå. Jeg ble jo kjempenysgjerrig, og da hun kom, viste det seg at de trengte det til innspillingen av Harry og Charles, en miniserie som handler om livet til Carl og Maud i perioden frem til de ble kong Haakon og dronning Maud av Norge. Maria Bonnevie er blant skuespillerne, hun spiller Maud.


Bilde: nrk.no

Serien skal vises på tv rundt juletider tror jeg. Det blir nok flott, og jeg er veldig glad i slike kostymedrama... Damen fra nrk tok i hvert fall med seg fugleburet, så jeg må nok få med meg denne serien, og se om jeg ser en fornøyd pip-pip sitte i sitt "kongelige" fuglebur, hihi... :)

8 kommentarer:

Hulda sa...

Dette var jo utrolig artig! Skal bli spennende å se fugleburet ditt i filmen. :)

Kine sa...

Så gøy!!!!Fugleburet var jo helt nydelig da...denne serien må jeg få med meg,elsker slike jeg også!;) Ha en fin søndag!*klæm*

elisabeth sa...

Så kjekt for deg, sånt kan man like!!!! da er det bare å følge med;) Kos deg i sola!

Mitt hvite hus sa...

Så utrolig moro da Synnøve... Blir spennende å se dette...
Ha en fin uke 0)
Klem Kerstin

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Neimen du så kjekt, hi hi, bloggene må jo være et skattekammer for de som trenger rekvisita til filmer fra fordums tid.

Ha en flott kveld
Klem

Nostalgia sa...

Så morsomt da ! Skal følge med jeg også :-)

Fant selv et fuglebur på loppis denne helgen til 20 kr (!), og har fått øynene opp for hvor vakre de er.

Ha en deilg uke !

Klem, Nostalgia (som forresten er navnesøster..)

Josefine sa...

Så kjekt!! Fugleburet er jo særlig sjarmerende også da:))
Ønsker deg en flott dag, klem

Maria ( Idekroken ) sa...

Såå fint fuglebur! Filmen kunne jo vært om det, så fint var det, hehe
Klem

Related Posts with Thumbnails