søndag 27. juli 2008

Lazy days



Ja, her er det ikke mye blogging for tiden! Mellom bading, soling, avslapping i varmen, avløser det ene besøket det andre her. Vi har det så bra, nå er det virkelig ferie og sommer! Men blir ikke mye tid foran pc'en her, jeg får komme sterkere tilbake ;)



Viser noen kjappe bilder her, av den siste puten jeg sydde før tropevarmen satte inn... Den er lik den forrige i formen, men i et nytt stoff så klart ;) Synes dette er helt nydelig! Det ser nesten litt slitt ut, som om det er brukt allerede... Fargene passer også kjempegodt i stua her, så denne har fått sin plass i sofaen. Dette stoffet bestilte jeg fra Quilteliv, sammen med et annet stoff jeg skal sy noen lavendelposer av tenker jeg.



Men, det får bli når gråværet kommer tilbake! Før den tid, skal det absolutt prioriteres mer av dette, god vin med gode venner på terrassen i sommerkvelden :) Håper dere alle koser dere i sommervarmen! :)

9 kommentarer:

Torunn sa...

Nyyydelig!
Vi har ikke gjort annet enn å sitte ute og drikke vin de siste dagene.

Vi får bare nyte det. Det er jo dette vi går og venter på hele vinteren og jeg tenker ikke å sitte inne til høsten og angre fordi jeg ikke nøt mer!

Kps deg masse Synnøve!

Klem Torunn

Hulda sa...

Virkelig lekker pute du har sydd. Så flott det stoffet var også. Jeg skulle sy noen flere sommerputer i år, men har ikke hatt tid, så da tror jeg det får bli til neste sommer heller. :) Er så mye ute om dagene, må nyte utendørs når været er så fint.

by Siv sa...

Heihei Synnøve

Kjempeflotte puter du har sydd, jammen kreativ du :)
Det må være en drøm å komme på besøk til deg, har hørt rykter om at du tar VELDIG hånd om dine gjester hihi.
Fikk jammen meg lyst å joine deg med den vinen og jordbærene i hagen.
Vi renner vekk her på vestlandet, men skal ikke klage...
Vi blogges

Hls
Siv

Tove sa...

Du er jo kjempeflink til å sy:) Gleder meg til å se hva du "tryller" frem når høsten kommer;) Og det ser virkelig ut som om du koser deg ja
Og nei, blir ikke mye tid bak pc for meg heller, men om morgnen når Hannah ser på barnetv er det greit å ha en pc "for hånden" I dag blir en ny dag på stranda med venner, masse barn og det som hører til. Føler at hele huset er fullt av sand.. I morgen kveld får vi besøk av noen venner som skal bo her så i kveld må vi nok ta en real omgang med støvsugeren... Husarbeid har liksom ikke blitt prioritert i varmen:)

Ha en flott sommeruke

Klem

h.espe sa...

Helt korrekt prioritering - spør du meg!!! Viktig å nyte disse deilige sommerdagene og -nettene.

Selv nyyyyter jeg livet i Portveien nå (..får ikke sagt det ofte nok..!!). Flyttet inn i går, og ser frem til 14 herlige dager på landet, midt i byn... :o)

Strålende sommer videre til deg!!

Klemmer :o)

Mitt hvite hus sa...

Ja her må en prioritere riktig og det har nok du gjort:=)
Nyte dagene til det fulle:=)
Vi koser oss hjemme mellom bading og grilling:=) Det er deilig!

Nyt dagene videre:=)
Sommerklem fra Kerstin

Viola sa...

Hejsan i värmen, det ser ut som du har det gott i värmen och tar tillvara på dagarna. Håller med dig, det är bara att försöka och njuta........Vad du är duktig på att sy, dom är så vackra. Många varma hälsningar från Viola
Hälsa gärna på, det skulle vara så roligt

Sologbolig sa...

Flotte puter.Eg gjør ingenting for tida, bare latar meg ute i hagen eller på verandaen. Fortsatt fin sommer, kos deg!

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!

Vackra sommarbilder! Du gör helt rätt..man skall njuta av sommaren nu..bloggande blir det tid för senare igen.

Kram
Mia

Related Posts with Thumbnails