onsdag 13. februar 2008

Underbara Hällekind!




Går litt i rykk og napp med bloggingen nå, har litt mye å gjøre for tiden. Men jeg sørger for å titte innom de andre bloggene, for å få med meg nye innlegg så klart... ;)

I dag viser jeg bilder fra Hällekind i Sverige, vi tok en weekend på sparket der en sommer for to år siden, nydelig sted. Hovedhuset er virkelig flott, og innredet i en gammeldags litt shabby stil, med vakre gamle møbler. Du følte virkelig at de hadde vært der en stund. Så jeg trivdes så klart kjempegodt der... ;) Anneksene rundt var i veldig enkel standard, men omgivelsene var så flotte, at det gjorde ingenting. Nå skal visst store deler av det rives, for å moderniseres og lage golfbane der. Synd, for det var et virkelig sjarmerende sted...



Bilder: www.hallekind.se

8 kommentarer:

Lene sa...

Oj.... DIT VIL JEG!! Sååå deilig og avslappende det ser ut :) Og jeg er virkelig enig med deg - synd med den moderniseringen.

Håper du har en finfin Valentinesdag med dem du er glad i , Synnøve :)

Tusen takk for kjempekosleig bursdagshilsen :)

Klem fra meg :)

Maria / Frøken Fryd sa...

Hej :)

Fant din blogg, via en anden.

Her er der lækkert ! Kan virkelig godt lide din stil og indretning - og så skriver du virkelig godt.

Glæder mig til at se mere til dit hjem - for her kommer jeg indenom igen.
Håber det er greit jeg legger dig til i min liste !?

Klem Maria

Hulda sa...

Der var det virkelig nydelig!

Lisbeth sa...

Ja der var det idyllisk.
God helg til deg!
Klem

elin1976 sa...

Du må ha en flott lørdag og ei fantastisk helg.
♥ fra Elin:O)

My little footprints sa...

Hei!
Så nydelige det så ut der! På det øverste bilde hadde jeg hoppa rett ut i sjøen, det så virkelig fristende ut! For en herlig farge på vannet! ;)
Ønsker deg en kjempefin helg!
Klemmer fra Beth

monique sa...

Ohhhh, What a beautiful country !!!
Where is it ? Sweden, Danemark, Norvegian ?

It's very very magnifical !!!

Good evening of France

Monique

revesdargile.canalblog.com

Anonym sa...

stedet har da blitt meget bedre etter moderniseringen. Gammelhuset er beholdt! www.hallekind.se

Related Posts with Thumbnails